Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
99% zamówień złożonych do 12:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !
Jeśli chcesz skorzystać z usługi Inpost Paczka w Weekend to dodaj Inpost Paczka w Weekend do koszyka.
Usługa polega na dostarczeniu do paczkomatu w weekend (sobota) paczki wysłanej w piątek.
SZACHY Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow
99% zamówień złożonych do 12:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !
Jeśli chcesz skorzystać z usługi Inpost Paczka w Weekend to dodaj Inpost Paczka w Weekend do koszyka.
Usługa polega na dostarczeniu do paczkomatu w weekend (sobota) paczki wysłanej w piątek.
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
![]() | Paczkomaty Inpost | 8,99 zł |
![]() | Pocztex Odbiór w punkcie | 10,99 zł |
![]() | Pocztex Kurier48 | 11,99 zł |
![]() | Kurier Inpost | 14,99 zł |
![]() | Kurier DPD | 15,99 zł |
![]() | Orlen Paczka | 6,99 zł |
![]() | Pocztex Odbiór w punkcie pobranie | 14,99 zł |
![]() | Pocztex Kurier48 Pobranie | 15,99 zł |
![]() | Kurier Inpost Pobranie | 18,99 zł |
![]() | Kurier DPD Pobranie | 19,99 zł |
![]() | Odbiór Osobisty | Za darmo! |
* Dla zakupów powyżej 249,00 zł darmowa dostawa!
99,9% zamówień złożonych do 12:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !
Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.
Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej
Polecamy jako tanią formę dostawy Pocztex Kurier 48. Pomimo, że usługa jest w standardzie 2 dni, to przeważnie dostarczenie odbywa się w ciągu jednego dnia.
7290011890780
Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.
Grę rozpoczynają białe pionki. Gracze na zmianę wykonują posunięcia
swoimi pionkami zgodnie z zasadami ruchu dla danego pionka i jeśli pionek
wejdzie na pole zajmowane przez przeciwnika, zbija jego pionek. Szach jest
groźbą zbicia króla, która musi być zażegnana przez przeciwnika w następnym
posunięciu (króla nie można zbić). Mat, czyli postawienie króla przeciwnika w
szachu, przed którym nie ma obrony, kończy partię i oznacza zwycięstwo gracza,
którego pionek matuje króla przeciwnika. Remis występuje w przypadku, gdy:
gracze uzgodnili taki wynik partii lub gdy na planszy wystąpił pat (jedna ze
stron nie może wykonać prawidłowych posunięć, a jej król nie jest szachowany)
lub gdy żadna ze stron nie posiada środków niezbędnych do wygranej (choćby
teoretycznej) lub gdy powstała tzw. martwa pozycja, czyli żaden z graczy nie
jest w stanie dać mata nawet przy najlepszej grze. Partia może zakończyć się
remisem (na wniosek jednej ze stron), gdy: identyczna pozycja na planszy
pojawiła się trzykrotnie lub gdy jedna ze stron daje wiecznego szacha lub gdy
wykonano pięćdziesiąt posunięć bez ruchu pionem i bicia dowolną bierką.
Cechy gry magnetycznej Szachy:
- mała, gra podróżna
- zapakowana w metalowe pudełko, służące za
planszę
- ilość graczy: 2
- przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia
- w
zestawie znajduje się 32 magnesów imitujących pionki
- wymiary opakowania: 18
x 10,3 x 1 cm
Zabawka zawiera małe elementy i jest nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 roku życia ze względu na ryzyko zadławienia.