Wyprawa Pirata gry logiczne 4 w 1 Scratch 5+ Rozszerz

Wyprawa Pirata gry logiczne 4 w 1 Scratch 5+

SCRATCH SCRATCH

Nowość

Zestaw 4 szybkich gier karcianych

Więcej szczegółów

53,90 zł

brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Wyświetl historyczną cenę produktu

Historyczna cena produktu

Wyprawa Pirata gry logiczne 4 w 1 Scratch 5+

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Towar w magazynie - Wysyłka natychmiast

Dodaj do koszyka produkty za kwotę 299,00 zł i zyskaj darmową dostawę!

Jeśli chcesz skorzystać z usługi Inpost Paczka w Weekend to dodaj Inpost Paczka w Weekend do koszyka.

Usługa polega na dostarczeniu do paczkomatu w weekend (sobota) paczki wysłanej w piątek.

Dostawa już od 8,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawy Nazwa Cena
Orlen Paczka Orlen Paczka 8,99 zł
Paczkomaty Inpost Paczkomaty Inpost 11,49 zł
Pocztex Odbiór w punkcie Pocztex Odbiór w punkcie 10,99 zł
Pocztex Kurier48 Pocztex Kurier48 11,99 zł
Kurier Inpost Kurier Inpost 14,99 zł
Kurier DPD Kurier DPD 16,99 zł
Odbiór Osobisty Odbiór Osobisty Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 299,00 zł darmowa dostawa!

99,9% zamówień złożonych do 14:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !

Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.

Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej

Polecamy jako tanią formę dostawy Orlen Paczka. W ostatnim czasie zauważyliśmy, że paczki docierają w ciągu 1-2 dni.

6182231

5414561822318

Więcej informacji

Wyprawa Pirata gry logiczne 4 w 1 Scratch 5+

Gra Wyprawa Pirata to 4 gry logiczne: gra wojna, Czarny Duszek, memo, trójka. Aby wygrać całą Wyprawę Pirata należy zagrać we wszystkie gry. W każdej z nich gracze zdobywają monety. Osoba, która ma najwięcej monet wygrywa Wyprawę Pirata.

  • Gra Wojna: rozdaj 36 kart (bez czarnego ducha). Każdy gracz układa stos swoich kart przed sobą, nie patrząc na nie.  Każdy gracz odkrywa na stole pierwszą kartę ze swojego stosu, pokazując swoją swoją kartę wszystkim graczom. Gracz, który ma kartę o najwyższej wartości, wygrywa bitwę. Zatrzymuje wszystkie zagrane karty i odkłada je na spód swojego stosu.Zwycięzcą gry jest ten, kto ma najwyższą wartość ostatniej wyłożonej karty. Kiedy graczowi skończą się karty, kończy to jego grę. Pozostali gracze kontynuują grę, dopóki 1 gracz nie zdobędzie wszystkich kart. Ten gracz zdobywa monetę pirata
  • .Memo: rozłóż na stole obrazkiem do dołu wszystkie karty, które mają parę. Każdy gracz w swojej turze może odkryć 2 karty rysunkiem do góry. Jeśli rysunek jest taki sam na obydwu kartach gracz zatrzymuje tą pare kart. Następnie ten gracz wykonuje kolejną turę, dopóki nie odwróci 2 kart, które nie tworzą pary. Jeśli odkryte karty maja inne rysunki to gracz z powrotem je odkłada rysunkiem do dołu.  Uwaga: Należy bacznie obserwować wszystkie odkrywane karty i starać się je zapamietać. Koniec gry: gra kończy się wówczas, gdy wszystkie pary kart zostaną zebrane ze stołu. Gracz z najwiekszą ilością par zdobywa monetę.
  • Czarny Duszek: rozdaj graczom 36 kart łącznie z kartą ducha. Każdy gracz w otrzymanych kartach szuka par i odkłada je na stół. Może pokazać graczom odłożone pary. Gracze trzymają pozostałe karty w rękach. Każdy gracz po kolei losuje kartę od innego gracza. Jeśli gracz dobiera kartę, z której może utworzyć parę, odkłada tą parę na stole.  Jeśli nie można utworzyć pary z tą dobraną kartą, dodaje ją do swoich kart trzymanych w ręku.  Celem gry jest aby nie zostać z kartą Czarnego Duszka. Każdy z graczy bez Czarnego Duszka zdobywa monetę. 
  • Trójka: weź wszystkie  18 unikalnych kart i umieść pary odkryte na stole. Do zebrania jest 6 trio. Rozdaj karty po równo między graczy. Możliwe, że niektórzy gracze otrzymają o jedną kartę więcej niż inni. Każdy, kto ma od razu trio, może to odłożyć na bok.  
    Rozgrywka: Grę rozpoczyna 1 gracz proszący dowolnego innego gracza o kartę w trójce, z której ma już co najmniej 1 kartę. Popatrz na rysunki kart na stole, aby dowiedzieć si, które figurki nadal należą do trio. Jeśli gracz który został poproszony, ma tę kartę, musi ją oddać. Jeśli nie ma żądanej karty, mówi to, a następny gracz prosi o kartę. Jeśli gracz ma 3 karty w trio, ogłasza to i odkłada trio na bok. Uwaga: Nie możesz prosić o karty w trójce, której nie masz. Nie możesz od razu zażądać zwrotu karty, którą właśnie przekazałeś.  Koniec gry: Kiedy graczowi skończą się karty, jest to koniec gry dla tego gracza. Po dopasowaniu wszystkich trio gra się kończy. Gracz z największą liczbą trójek wygrywa i zdobywa monetę.

Wyprawa Pirata to zestaw szybkich gier karcianych, w które można bawić się wg zasad, lub zupełnie osobno, jeżeli wybrana gra wyjątkowo przypadnie do gustu. Wyprawa Pirata to zestaw który doskonale rozwija spostrzegawczość, koncentrację i pamięć a także sprawi wiele radości dzieciom i zachęci do rogrywki również starsze osoby. Wspólna zabawa i rywalizacja świetnie wpływa na relacje rodzinne, budowanie więzi międzypokoleniowych oraz  służy dobrej relacji z przyjaciółmi.

Proste zasady, piękne wykonanie i element rywalizacji podczas rozgrywki zachęcają do wspólnej zabawy i sprawiają, że dziecko z radością powróci do zabawki.

  OPIS:

  • Wyprawa Pirata zestaw 4 gier karcianych
  • Zestaw zawiera: 37 dużych kart, 10 monet, instrukcja w języku polskim.
  • Wymiary opakowania 13 x 13 x 4 cm
  • Wiek: 5+

Marka

Scratch Europe to belgijska marka tworząca wspaniałe projekty, dostosowane do wieku dziecka, wspomagające rozwój określonych umiejetności - motorycznych, rozpoznawanie kolorów i kształtów, budowanie, rysowanie i zabawę ruchową. Produkty marki Scratch zachwycają swoim designem, są wykonane z tradycyjnych, bezpiecznych materiałów, a połączenie wysokiej jakosci wykonania z treściami edukacyjnymi i nutką humoru sprawi że każde dziecko z przyjemnością będzie odkrywać kolejne propozycje marki Scratch.