Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
UWAGA! W dniach 21.08.2023-1.09.2023 nie gwarantujemy wysyłki tego samego dnia.
Jeśli chcesz skorzystać z usługi Inpost Paczka w Weekend to dodaj Inpost Paczka w Weekend do koszyka.
Usługa polega na dostarczeniu do paczkomatu w weekend (sobota) paczki wysłanej w piątek.
Kosmiczna gra zręcznościowa dla pięciolatków Djeco
UWAGA! W dniach 21.08.2023-1.09.2023 nie gwarantujemy wysyłki tego samego dnia.
Jeśli chcesz skorzystać z usługi Inpost Paczka w Weekend to dodaj Inpost Paczka w Weekend do koszyka.
Usługa polega na dostarczeniu do paczkomatu w weekend (sobota) paczki wysłanej w piątek.
Sposoby dostawy | Nazwa | Cena |
---|---|---|
![]() | Orlen Paczka | 8,99 zł |
![]() | Paczkomaty Inpost | 11,49 zł |
![]() | Pocztex Odbiór w punkcie | 10,99 zł |
![]() | Pocztex Kurier48 | 11,99 zł |
![]() | Kurier Inpost | 14,99 zł |
![]() | Kurier DPD | 16,99 zł |
![]() | Pocztex Odbiór w punkcie pobranie | 14,99 zł |
![]() | Pocztex Kurier48 Pobranie | 15,99 zł |
![]() | Kurier Inpost Pobranie | 18,99 zł |
![]() | Kurier DPD Pobranie | 21,99 zł |
![]() | Odbiór Osobisty | Za darmo! |
* Dla zakupów powyżej 299,00 zł darmowa dostawa!
99,9% zamówień złożonych do 14:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !
Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.
Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej
Polecamy jako tanią formę dostawy Orlen Paczka. W ostatnim czasie zauważyliśmy, że paczki docierają w ciągu 1-2 dni.
DJ08597
3070900085978
Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+
Zaczął się wyścig przez galaktykę: musisz być najszybszy w eksplorowaniu swojego międzygalaktycznego królestwa. Czy będziesz najszybszy? Musisz być zręczny aby wystrzelić rakiety we właściwe miejsce! W każdej rundzie karty reprezentujące części galaktyki są umieszczone pomiędzy graczami. Aby je zdobyć i zapełnić planszę, gracze wybierają rakietę i odpalają ją w kierunku kart. Jeśli przez okienko w rakiecie widać kawałek ilustracji, gracz zdobywa kartę, w przeciwnym wypadku eksploracja nie przebiegła pomyślnie. Pierwszy z graczy, który zdobędzie 6 kart ze swojej planszy, wygrywa grę.
Przygotowanie: Poskładaj księżyc i umieść go na środku stołu, w takiej samej odległości od każdego z graczy. Każdy z graczy wybiera planszę i kładzie ją naprzeciwko siebie. Będzie to międzygalaktyczne królestwo, które muszą odkryć. Wszystkie plansze muszą się znajdować w identycznej odległości od księżyca. Ułóż 4 karty START wokół księżyca. Potasuj resztę kart i połóż je zakryte na boku. Umieść rakiety obok plansz. Zaczyna najmłodszy z graczy, następnie gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Bierze kartę "Gracz nr 1" i kładzie ją przed sobą.
Rozgrywka: Pierwszy gracz dobiera 4 karty z talii i umieszcza je tak, aby znajdowały się obok księżyca lub jednej z 4 kart START.
Akcje:
•
Faza odkrywania: Każdy z graczy jeden po drugim wyrusza odkrywać galaktykę. Aby
to zrobić musi wystrzelić swoją rakietę na jedną z kart pośrodku stołu, pasującą
do jego planszy.
• Jeśli część gwiazdy, planety, komety lub latającego spodka
wygląda przez okno rakiety, eksploracja jest uznana za udaną, a gracz wygrywa
kartę. Pobiera kartę i umieszcza ją na swojej planszy na pasującym elemencie
(planeta, gwiazda, kometa lub latający spodek).
• Jeśli nic nie widać przez
okno rakiety, eksploracja nie udała się, gracz nie zdobywa karty.
• Jeśli
rakieta wyląduje na karcie, która nie pasuje do planszy, eksploracja jest
nieudana, gracz nie zdobywa karty, która pozostaje na swoim miejscu.
• Start
rakiet: Rakiety startują w porządku liczbowym: gracz z rakieta nr 1 startuje
jako pierwszy, następnie gracz z rakietą nr 2 itd. Gracze muszą trzymać rakiety
w jednej ręce czubkiem do góry. Startują ze swoich plansz, a ich dłonie muszą
być nad planszą.
• Rakieta nr 2: Rakieta nr 2 jest wyjątkowa. Może zostać
użyta tak jak pozostałe i zostać wystrzelona w kierunku kart na środku stołu lub
może być użyta, aby zaatakować przeciwnika. Aby to zrobić, gracz który jej
używa, kieruje ją w stronę planszy innego gracza, aby ukraść mu daną kartę.
Wygrywa
pierwszy z graczy, który zakryje wszystkie 6 pól na swojej planszy. Zostaje
onogłoszony "Wielkim odkrywcą".
Wspólne
granie pobudza wyobraźnię, pozytywnie wpływa na budowanie relacji rodzinnych i
uczy zasad życia społecznego oraz zasad Fair Play. Gry pamięciowe i logiczne są
zalecane na początku przygody z planszówkami, ponieważ nie ma w nich
rywalizacji pomiędzy graczami, a odniesiony sukces zachęca do rozegrania
kolejnej partii, bądź sięgnięcia po inną
pozycję.
OPIS:
Marka Djeco może pochwalić się wieloletnią tradycją jeśli chodzi o tworzenie zabawek dla dzieci. Firma stawia na wyjątkową jakość i oryginalny design produktów, a pomysły na zabawki wyróżniające się estetyką powstają w samym Paryżu. Oferta marki Djeco to drewniane zabawki edukacyjne, zestawy kreatywne, szeroka gama gier i puzzli oraz akcesoria plastyczne doskonałej jakości dla dzieci w każdym wieku.
Djeco projektuje piękne zabawki drewniane dla niemowląt i najmłodszych dzieci, które spomagają rozwój zmysłów i wspierają doskonalenie umiejętności najmłodszych dzieci – wszystkie materiały użyte do produkcji zabawek są w pełni bezpieczne, nietoksyczne i bezwonne.
Sensoryczne grzechotki i deszczownice to propozycje dla niemowląt. Pudełeczko na pierwszy ząbek zachwyci zarówno mamę jak i dziecko, a kartonowe klocki z mieszkańcami można wykorzystać na wiele sposobów.
Drewniane układanki i puzzle to propozycje na zabawki dla 2 latków i 3 latków.
Najbardziej popularnym produktem dla dzieci w wieku 2 i 3 lat są gry z figurkami zwierząt. Wśrod nich najbardziej popularną pozycją jest Little Circuit – Mały Wyścig – gra oparta na rywalizacji (kto pierwszy dotrze do mety wygrywa). Pierwsze gry zachecają do wspólnego spędzania czasu a także rozwijają logiczne myślenie, spostrzegawczość oraz zasady fair-play.
Przepięknie wykonane zabawki muzyczne i instrumenty z serii Animambo świetnie nadają się na prezent dla 3 latka.
Drewniane koraliki w pieczołowicie dobranej kolorystyce to kolejna niezwykle popularna propozycja na prezent dla 3 latki. Zestawy do tworzenia biżuterii w kolorystyce inspirowanej przyrodą – tęczą, kwiatami, motylami i ptakami spodobają się każdej małej dziewczynce. Podczas zabawy dziewczynka ćwiczy zdolności manualne, rozwija kreatywność i wyobraźnię, a po skończeniu z dumą będzie nosić zaprojektowaną przez siebie biżuterię.
Drewniane puzzle - ulice ze znakami drogowymi to propozycja na prezent dla 3 letniego chłopca.
Bogactwo asortymentu zabawek marki Djeco, jego niepowtarzalne wzornictwo i bogata kolorystyka sprawiają, że każde dziecko znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Producent mocno inspiruje się bogatym światem fauny i flory, więc w większości zabawek znajdziemy grafiki sympatycznych zwierzątek.
Każda zabawka marki Djeco ma wzbudzać zainteresowanie, poszerzać wyobraźnię i dawać radość.