Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+ Rozszerz

Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+

Djeco Djeco

Nowość

Kosmiczna gra zręcznościowa dla pięciolatków Djeco

Więcej szczegółów

76,90 zł

brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Wyświetl historyczną cenę produktu

Historyczna cena produktu

Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Towar w magazynie - Wysyłka natychmiast

Ostatnie egzemplarze!

Dodaj do koszyka produkty za kwotę 299,00 zł i zyskaj darmową dostawę!

UWAGA! W dniach 21.08.2023-1.09.2023 nie gwarantujemy wysyłki tego samego dnia.

Jeśli chcesz skorzystać z usługi Inpost Paczka w Weekend to dodaj Inpost Paczka w Weekend do koszyka.

Usługa polega na dostarczeniu do paczkomatu w weekend (sobota) paczki wysłanej w piątek.

Dostawa już od 8,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawy Nazwa Cena
Orlen Paczka Orlen Paczka 8,99 zł
Paczkomaty Inpost Paczkomaty Inpost 11,49 zł
Pocztex Odbiór w punkcie Pocztex Odbiór w punkcie 10,99 zł
Pocztex Kurier48 Pocztex Kurier48 11,99 zł
Kurier Inpost Kurier Inpost 14,99 zł
Kurier DPD Kurier DPD 16,99 zł
Pocztex Odbiór w punkcie pobranie Pocztex Odbiór w punkcie pobranie 14,99 zł
Pocztex Kurier48 Pobranie Pocztex Kurier48 Pobranie 15,99 zł
Kurier Inpost Pobranie Kurier Inpost Pobranie 18,99 zł
Kurier DPD Pobranie Kurier DPD Pobranie 21,99 zł
Odbiór Osobisty Odbiór Osobisty Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 299,00 zł darmowa dostawa!

99,9% zamówień złożonych do 14:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !

Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.

Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej

Polecamy jako tanią formę dostawy Orlen Paczka. W ostatnim czasie zauważyliśmy, że paczki docierają w ciągu 1-2 dni.

DJ08597

3070900085978

Więcej informacji

Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+

Zaczął się wyścig przez galaktykę: musisz być najszybszy w eksplorowaniu swojego międzygalaktycznego królestwa. Czy będziesz najszybszy? Musisz być zręczny aby wystrzelić rakiety we właściwe miejsce! W każdej rundzie karty reprezentujące części galaktyki są umieszczone pomiędzy graczami. Aby je zdobyć i zapełnić planszę, gracze wybierają rakietę i odpalają ją w kierunku kart. Jeśli przez okienko w rakiecie widać kawałek ilustracji, gracz zdobywa kartę, w przeciwnym wypadku eksploracja nie przebiegła pomyślnie. Pierwszy z graczy, który zdobędzie 6 kart ze swojej planszy, wygrywa grę.

Przygotowanie: Poskładaj księżyc i umieść go na środku stołu, w takiej samej odległości od każdego z graczy. Każdy z graczy wybiera planszę i kładzie ją naprzeciwko siebie. Będzie to międzygalaktyczne królestwo, które muszą odkryć. Wszystkie plansze muszą się znajdować w identycznej odległości od księżyca. Ułóż 4 karty START wokół księżyca. Potasuj resztę kart i połóż je zakryte na boku. Umieść rakiety obok plansz. Zaczyna najmłodszy z graczy, następnie gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Bierze kartę "Gracz nr 1" i kładzie ją przed sobą.

Rozgrywka: Pierwszy gracz dobiera 4 karty z talii i umieszcza je tak, aby znajdowały się obok księżyca lub jednej z 4 kart START.

Akcje:
• Faza odkrywania: Każdy z graczy jeden po drugim wyrusza odkrywać galaktykę. Aby to zrobić musi wystrzelić swoją rakietę na jedną z kart pośrodku stołu, pasującą do jego planszy.
• Jeśli część gwiazdy, planety, komety lub latającego spodka wygląda przez okno rakiety, eksploracja jest uznana za udaną, a gracz wygrywa kartę. Pobiera kartę i umieszcza ją na swojej planszy na pasującym elemencie (planeta, gwiazda, kometa lub latający spodek).
• Jeśli nic nie widać przez okno rakiety, eksploracja nie udała się, gracz nie zdobywa karty.
• Jeśli rakieta wyląduje na karcie, która nie pasuje do planszy, eksploracja jest nieudana, gracz nie zdobywa karty, która pozostaje na swoim miejscu.
• Start rakiet: Rakiety startują w porządku liczbowym: gracz z rakieta nr 1 startuje jako pierwszy, następnie gracz z rakietą nr 2 itd. Gracze muszą trzymać rakiety w jednej ręce czubkiem do góry. Startują ze swoich plansz, a ich dłonie muszą być nad planszą.
• Rakieta nr 2: Rakieta nr 2 jest wyjątkowa. Może zostać użyta tak jak pozostałe i zostać wystrzelona w kierunku kart na środku stołu lub może być użyta, aby zaatakować przeciwnika. Aby to zrobić, gracz który jej używa, kieruje ją w stronę planszy innego gracza, aby ukraść mu daną kartę.

Wygrywa pierwszy z graczy, który zakryje wszystkie 6 pól na swojej planszy. Zostaje onogłoszony "Wielkim odkrywcą".

Wspólne granie pobudza wyobraźnię, pozytywnie wpływa na budowanie relacji rodzinnych i uczy zasad życia społecznego oraz zasad Fair Play. Gry pamięciowe i logiczne są zalecane na początku przygody z planszówkami, ponieważ nie ma w nich rywalizacji pomiędzy graczami, a odniesiony sukces zachęca do rozegrania kolejnej partii, bądź sięgnięcia po inną pozycję.

OPIS:

  • Gra zręcznościowa Kosmiczny Kot
  • Zawartość zestawu: 4 plansze, 4 rakiety, 1 karta "gracz nr 1", 54 karty ( w tym 4 karty START), 1 księżyc.
  • Wymiary opakowania: 30 x 28 x 4cm
  • Wiek   5+









Marka

Marka Djeco może pochwalić się wieloletnią tradycją jeśli chodzi o tworzenie zabawek dla dzieci. Firma stawia na wyjątkową jakość i oryginalny design produktów, a pomysły na zabawki wyróżniające się estetyką powstają w samym Paryżu. Oferta marki Djeco to drewniane zabawki edukacyjne, zestawy kreatywne, szeroka gama gier i puzzli oraz akcesoria plastyczne doskonałej jakości dla dzieci w każdym wieku.
Djeco projektuje piękne zabawki drewniane dla niemowląt i najmłodszych dzieci, które spomagają rozwój zmysłów i wspierają doskonalenie umiejętności najmłodszych dzieci – wszystkie materiały użyte do produkcji zabawek są w pełni bezpieczne, nietoksyczne i bezwonne.
Sensoryczne grzechotki i deszczownice to propozycje dla niemowląt. Pudełeczko na pierwszy ząbek zachwyci zarówno mamę jak i dziecko, a kartonowe klocki z mieszkańcami można wykorzystać na wiele sposobów.
Drewniane układanki i puzzle to propozycje na zabawki dla 2 latków i 3 latków.
Najbardziej popularnym produktem dla dzieci w wieku 2 i 3 lat są gry z figurkami zwierząt. Wśrod nich najbardziej popularną pozycją jest Little Circuit – Mały Wyścig – gra oparta na rywalizacji (kto pierwszy dotrze do mety wygrywa). Pierwsze gry zachecają do wspólnego spędzania czasu a także rozwijają logiczne myślenie, spostrzegawczość oraz zasady fair-play.

Przepięknie wykonane zabawki muzyczne i instrumenty z serii Animambo świetnie nadają się na prezent dla 3 latka.
Drewniane koraliki w pieczołowicie dobranej kolorystyce to kolejna niezwykle popularna propozycja na prezent dla 3 latki. Zestawy do tworzenia biżuterii w kolorystyce inspirowanej przyrodą – tęczą, kwiatami, motylami i ptakami spodobają się każdej małej dziewczynce. Podczas zabawy dziewczynka ćwiczy zdolności manualne, rozwija kreatywność i wyobraźnię, a po skończeniu z dumą będzie nosić zaprojektowaną przez siebie biżuterię.
Drewniane puzzle - ulice ze znakami drogowymi to propozycja na prezent dla 3 letniego chłopca.

Bogactwo asortymentu zabawek marki Djeco, jego niepowtarzalne wzornictwo i bogata kolorystyka sprawiają, że każde dziecko znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Producent mocno inspiruje się bogatym światem fauny i flory, więc w większości zabawek znajdziemy grafiki sympatycznych zwierzątek.
Każda zabawka marki Djeco ma wzbudzać zainteresowanie, poszerzać wyobraźnię i dawać radość.