Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+ Rozszerz

Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+

Djeco Djeco

Nowość

Kosmiczna gra zręcznościowa dla pięciolatków Djeco

Więcej szczegółów

76,90 zł

brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Wyświetl historyczną cenę produktu

Historyczna cena produktu

Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Ten produkt nie występuje już w magazynie

Dodaj do koszyka produkty za kwotę 299,00 zł i zyskaj darmową dostawę!

Jeśli chcesz skorzystać z usługi Inpost Paczka w Weekend to dodaj Inpost Paczka w Weekend do koszyka.

Usługa polega na dostarczeniu do paczkomatu w weekend (sobota) paczki wysłanej w piątek.

Dostawa już od 8,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawy Nazwa Cena
Orlen Paczka Orlen Paczka 8,99 zł
Paczkomaty Inpost Paczkomaty Inpost 11,49 zł
Pocztex Odbiór w punkcie Pocztex Odbiór w punkcie 10,99 zł
Pocztex Kurier48 Pocztex Kurier48 11,99 zł
Kurier Inpost Kurier Inpost 14,99 zł
Kurier DPD Kurier DPD 16,99 zł
Odbiór Osobisty Odbiór Osobisty Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 299,00 zł darmowa dostawa!

99,9% zamówień złożonych do 14:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !

Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.

Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej

Polecamy jako tanią formę dostawy Orlen Paczka. W ostatnim czasie zauważyliśmy, że paczki docierają w ciągu 1-2 dni.

DJ08597

3070900085978

Więcej informacji

Kosmiczny Kot gra zręcznościowa Djeco 5+

Zaczął się wyścig przez galaktykę: musisz być najszybszy w eksplorowaniu swojego międzygalaktycznego królestwa. Czy będziesz najszybszy? Musisz być zręczny aby wystrzelić rakiety we właściwe miejsce! W każdej rundzie karty reprezentujące części galaktyki są umieszczone pomiędzy graczami. Aby je zdobyć i zapełnić planszę, gracze wybierają rakietę i odpalają ją w kierunku kart. Jeśli przez okienko w rakiecie widać kawałek ilustracji, gracz zdobywa kartę, w przeciwnym wypadku eksploracja nie przebiegła pomyślnie. Pierwszy z graczy, który zdobędzie 6 kart ze swojej planszy, wygrywa grę.

Przygotowanie: Poskładaj księżyc i umieść go na środku stołu, w takiej samej odległości od każdego z graczy. Każdy z graczy wybiera planszę i kładzie ją naprzeciwko siebie. Będzie to międzygalaktyczne królestwo, które muszą odkryć. Wszystkie plansze muszą się znajdować w identycznej odległości od księżyca. Ułóż 4 karty START wokół księżyca. Potasuj resztę kart i połóż je zakryte na boku. Umieść rakiety obok plansz. Zaczyna najmłodszy z graczy, następnie gra toczy się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Bierze kartę "Gracz nr 1" i kładzie ją przed sobą.

Rozgrywka: Pierwszy gracz dobiera 4 karty z talii i umieszcza je tak, aby znajdowały się obok księżyca lub jednej z 4 kart START.

Akcje:
• Faza odkrywania: Każdy z graczy jeden po drugim wyrusza odkrywać galaktykę. Aby to zrobić musi wystrzelić swoją rakietę na jedną z kart pośrodku stołu, pasującą do jego planszy.
• Jeśli część gwiazdy, planety, komety lub latającego spodka wygląda przez okno rakiety, eksploracja jest uznana za udaną, a gracz wygrywa kartę. Pobiera kartę i umieszcza ją na swojej planszy na pasującym elemencie (planeta, gwiazda, kometa lub latający spodek).
• Jeśli nic nie widać przez okno rakiety, eksploracja nie udała się, gracz nie zdobywa karty.
• Jeśli rakieta wyląduje na karcie, która nie pasuje do planszy, eksploracja jest nieudana, gracz nie zdobywa karty, która pozostaje na swoim miejscu.
• Start rakiet: Rakiety startują w porządku liczbowym: gracz z rakieta nr 1 startuje jako pierwszy, następnie gracz z rakietą nr 2 itd. Gracze muszą trzymać rakiety w jednej ręce czubkiem do góry. Startują ze swoich plansz, a ich dłonie muszą być nad planszą.
• Rakieta nr 2: Rakieta nr 2 jest wyjątkowa. Może zostać użyta tak jak pozostałe i zostać wystrzelona w kierunku kart na środku stołu lub może być użyta, aby zaatakować przeciwnika. Aby to zrobić, gracz który jej używa, kieruje ją w stronę planszy innego gracza, aby ukraść mu daną kartę.

Wygrywa pierwszy z graczy, który zakryje wszystkie 6 pól na swojej planszy. Zostaje onogłoszony "Wielkim odkrywcą".

Wspólne granie pobudza wyobraźnię, pozytywnie wpływa na budowanie relacji rodzinnych i uczy zasad życia społecznego oraz zasad Fair Play. Gry pamięciowe i logiczne są zalecane na początku przygody z planszówkami, ponieważ nie ma w nich rywalizacji pomiędzy graczami, a odniesiony sukces zachęca do rozegrania kolejnej partii, bądź sięgnięcia po inną pozycję.

OPIS:

  • Gra zręcznościowa Kosmiczny Kot
  • Zawartość zestawu: 4 plansze, 4 rakiety, 1 karta "gracz nr 1", 54 karty ( w tym 4 karty START), 1 księżyc.
  • Wymiary opakowania: 30 x 28 x 4cm
  • Wiek   5+









Marka

Marka Djeco może pochwalić się wieloletnią tradycją jeśli chodzi o tworzenie zabawek dla dzieci. Firma stawia na wyjątkową jakość i oryginalny design produktów, a pomysły na zabawki wyróżniające się estetyką powstają w samym Paryżu. Oferta marki Djeco to drewniane zabawki edukacyjne, zestawy kreatywne, szeroka gama gier i puzzli oraz akcesoria plastyczne doskonałej jakości dla dzieci w każdym wieku.
Djeco projektuje piękne zabawki drewniane dla niemowląt i najmłodszych dzieci, które spomagają rozwój zmysłów i wspierają doskonalenie umiejętności najmłodszych dzieci – wszystkie materiały użyte do produkcji zabawek są w pełni bezpieczne, nietoksyczne i bezwonne.
Sensoryczne grzechotki i deszczownice to propozycje dla niemowląt. Pudełeczko na pierwszy ząbek zachwyci zarówno mamę jak i dziecko, a kartonowe klocki z mieszkańcami można wykorzystać na wiele sposobów.
Drewniane układanki i puzzle to propozycje na zabawki dla 2 latków i 3 latków.
Najbardziej popularnym produktem dla dzieci w wieku 2 i 3 lat są gry z figurkami zwierząt. Wśrod nich najbardziej popularną pozycją jest Little Circuit – Mały Wyścig – gra oparta na rywalizacji (kto pierwszy dotrze do mety wygrywa). Pierwsze gry zachecają do wspólnego spędzania czasu a także rozwijają logiczne myślenie, spostrzegawczość oraz zasady fair-play.

Przepięknie wykonane zabawki muzyczne i instrumenty z serii Animambo świetnie nadają się na prezent dla 3 latka.
Drewniane koraliki w pieczołowicie dobranej kolorystyce to kolejna niezwykle popularna propozycja na prezent dla 3 latki. Zestawy do tworzenia biżuterii w kolorystyce inspirowanej przyrodą – tęczą, kwiatami, motylami i ptakami spodobają się każdej małej dziewczynce. Podczas zabawy dziewczynka ćwiczy zdolności manualne, rozwija kreatywność i wyobraźnię, a po skończeniu z dumą będzie nosić zaprojektowaną przez siebie biżuterię.
Drewniane puzzle - ulice ze znakami drogowymi to propozycja na prezent dla 3 letniego chłopca.

Bogactwo asortymentu zabawek marki Djeco, jego niepowtarzalne wzornictwo i bogata kolorystyka sprawiają, że każde dziecko znajdzie coś odpowiedniego dla siebie.
Producent mocno inspiruje się bogatym światem fauny i flory, więc w większości zabawek znajdziemy grafiki sympatycznych zwierzątek.
Każda zabawka marki Djeco ma wzbudzać zainteresowanie, poszerzać wyobraźnię i dawać radość.