STATKI Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow Rozszerz

STATKI Podróżna gra magnetyczna

THE PURPLE COW THE PURPLE COW

COW01

Nowość

STATKI Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow

Więcej szczegółów

Towar w magazynie - Wysyłka natychmiast

28,91 zł

brutto

Zamów za 299,00 zł więcej i odbierz darmową dostawę!

99,9% zamówień złożonych do 17:30 wysyłamy tego samego dnia !

Dostawa już od 6,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawyNazwaCena
Kurier DPD Kurier DPD 14,99 zł
Kurier DPD Pobranie Kurier DPD Pobranie 19,99 zł
Pocztex Kurier48 Pocztex Kurier48 10,99 zł
Pocztex Kurier48 Pobranie Pocztex Kurier48 Pobranie 14,99 zł
Paczkomaty Inpost Paczkomaty Inpost 8,99 zł
Paczka w ruchu Paczka w ruchu 6,99 zł
Odbiór Osobisty Odbiór Osobisty Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 299,00 zł darmowa dostawa!

99% zamówień złożonych do 17:30 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !

Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.

Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej

Polecamy jako tanią formę dostawy Pocztex Kurier 48. Pomimo, że usługa jest w standardzie 2 dni, to przeważnie dostarczenie odbywa się w ciągu jednego dnia.

Zachęcamy do korzystania z rabatu 2%. Więcej info na blogu RABAT 2%

Więcej informacji

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.


Każdy z graczy posiada po 2 plansze. Kolumny są oznaczone poprzez współrzędne literami od A do H i cyframi 1 do 8. Na jednym z kwadratów gracz zaznacza swoje statki, których położenie będzie odgadywał przeciwnik. Na drugim zaznacza trafione statki przeciwnika i oddane przez siebie strzały. Statki ustawiane są w pionie lub poziomie, w taki sposób, aby nie stykały się one ze sobą ani bokami, ani rogami. Trafienie okrętu przeciwnika polega na strzale, który jest odgadnięciem położenia jakiegoś statku. Strzały oddawane są naprzemiennie, poprzez podanie współrzędnych pola (np. B5). W przypadku strzału trafionego, gracz kontynuuje strzelanie aż do momentu chybienia. Zatopienie statku ma miejsce wówczas, gdy gracz odgadnie położenie całego statku. O chybieniu gracz informuje przeciwnika słowem „pudło”, o trafieniu „trafiony ” lub „(trafiony) zatopiony”. Wygrywa ten, kto pierwszy zatopi wszystkie statki przeciwnika.

Cechy gry magnetycznej Statki:

- mała, gra podróżna
- zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
- ilość graczy: 2
- przeznaczona dla dzieci od 5 roku życia
- w zestawie znajduje się 28 magnesów
- wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm
ZABAWKA ZAWIERA MAŁE ELEMENTY I JEST NIEODPOWIEDNIA DLA DZIECI PONIŻEJ 3 ROKU ŻYCIA ZE WZGLĘDU NA RYZYKO ZADŁAWIENIA.

Opis

WiekDzieci 5 lat+
PłećDla dziewczynek i chłopców
Path: > > > > STATKI Podróżna gra magnetyczna