Ubieranki magnetyczne puzzle podróżne Rozszerz

Puzzle magnetyczne Ubieranki The Purple Cow

THE PURPLE COW THE PURPLE COW

Nowość

Ubieranki magnetyczne puzzle podróżne

Więcej szczegółów

51,99 zł

brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Wyświetl historyczną cenę produktu

Historyczna cena produktu

Puzzle magnetyczne Ubieranki The Purple Cow

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Towar w magazynie - Wysyłka natychmiast

Ostatnie egzemplarze!

Dodaj do koszyka produkty za kwotę 299,00 zł i zyskaj darmową dostawę!

Jeśli chcesz skorzystać z usługi Inpost Paczka w Weekend to dodaj Inpost Paczka w Weekend do koszyka.

Usługa polega na dostarczeniu do paczkomatu w weekend (sobota) paczki wysłanej w piątek.

Dostawa już od 8,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawy Nazwa Cena
Orlen Paczka Orlen Paczka 8,99 zł
Paczkomaty Inpost Paczkomaty Inpost 11,49 zł
Pocztex Odbiór w punkcie Pocztex Odbiór w punkcie 10,99 zł
Pocztex Kurier48 Pocztex Kurier48 11,99 zł
Kurier Inpost Kurier Inpost 14,99 zł
Kurier DPD Kurier DPD 16,99 zł
Odbiór Osobisty Odbiór Osobisty Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 299,00 zł darmowa dostawa!

99,9% zamówień złożonych do 14:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !

Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.

Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej

Polecamy jako tanią formę dostawy Orlen Paczka. W ostatnim czasie zauważyliśmy, że paczki docierają w ciągu 1-2 dni.

7290011890582

Więcej informacji

Cechy gry magnetycznej Puzzle Ubieranki:

  • całość zapakowana w metalowe pudełko
  • w skład gry wchodzą 4 szafy ubrań i dodatków, 4 postacie chłopców i dziewczynek, 32 karty z produktami
  • gra przeznaczona dla dzieci od 3 roku życia
  • gra przeznaczona jest dla 2-4 graczy
  • wymiary opakowania: 27 x 13 x 11.5 cm
  • słowa w jęz.angielskim.

Zasady Gry

Każdy gracz otrzymuje jedną szafę ubrań i jedną postać. 32 karty z produktami rozkłada się na stole do góry nogami. Grę zaczyna najmłodszy gracz, który odkrywa jedna kartę z produktami. Jeśli karta pasuje do jego szafy, układa ją na swojej karcie z postacią, jeśli nie pasuje-odkłada do kupki z pozostałymi kartami z produktami do góry nogami. Kolejny gracz robi to samo. Wygrywa ten gracz, który jako pierwszy ubierze postać zgodnie ze swoją szafą.


Ilość graczy: 2-4
Wiek: 3-7 lat