KÓŁKO I KRZYŻYK Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow Rozszerz

KÓŁKO I KRZYŻYK Podróżna gra magnetyczna

THE PURPLE COW THE PURPLE COW

COW05

Nowość

KÓŁKO I KRZYŻYK Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow

Więcej szczegółów

7290011890018

Towar w magazynie - Wysyłka natychmiast

28,91 zł

brutto

Zamów za 279,00 zł więcej i odbierz darmową dostawę!

99% zamówień złożonych do 14:30 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !
Jeśli zależy Ci na wysyłce tego samego dnia później to zadzwoń do mnie.

Dostawa już od 6,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawyNazwaCena
Paczkomaty Inpost Paczkomaty Inpost 8,99 zł
Pocztex Odbiór w punkcie Pocztex Odbiór w punkcie 10,99 zł
Pocztex Kurier48 Pocztex Kurier48 11,99 zł
Kurier DPD Kurier DPD 14,99 zł
Paczka w ruchu Paczka w ruchu 6,99 zł
Pocztex Odbiór w punkcie pobranie Pocztex Odbiór w punkcie pobranie 14,99 zł
Pocztex Kurier48 Pobranie Pocztex Kurier48 Pobranie 15,99 zł
Kurier DPD Pobranie Kurier DPD Pobranie 19,99 zł
Odbiór Osobisty Odbiór Osobisty Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 279,00 zł darmowa dostawa!

99% zamówień złożonych do 15:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !

Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.

Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej

Polecamy jako tanią formę dostawy Pocztex Kurier 48. Pomimo, że usługa jest w standardzie 2 dni, to przeważnie dostarczenie odbywa się w ciągu jednego dnia.

Zachęcamy do korzystania z rabatu 2%. Więcej info na blogu RABAT 2%

Więcej informacji

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.


Kółko i Krzyżyk

Klasyczna gra w Kółko i krzyżyk w wersji podróżnej. Gracze obejmują pola na przemian dążąc do objęcia trzech pól w jednej linii, przy jednoczesnym uniemożliwieniu tego samego przeciwnikowi. Pole może być objęte przez jednego gracza i nie zmienia swego właściciela przez cały przebieg gry.

4 w rzędzie

Celem gry jest ułożenie czterech elementów tego samego koloru w jednym rzędzie - pionowo, poziomo lub po skosie. Aby rozpocząć grę, gracze na zmianę umieszczają magnesy na jednym z pustych kwadratów w dolnym rzędzie. Każdy gracz może następnie umieścić magnes na dowolnym polu w dolnym rzędzie lub na dowolnym polu wyższego rzędu pod warunkiem, że pod nim znajduje się magnes (ta sama kolumna). Gracz wygrywa, umieszczając cztery własne magnesy w jednej linii.

Cechy gry magnetycznej Kółko i krzyżyk:

  •  mała, gra podróżna
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
  • ilość graczy: 2
  • przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia
  • w zestawie znajduje się 10 magnesów i 42 mniejsze magnesy
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Opis

PłećDla dziewczynek i chłopców
WiekDzieci 4 lata+
Path: > > > > KÓŁKO I KRZYŻYK Podróżna gra magnetyczna