WYSPA SKARBÓW Treasure Island Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow Rozszerz

WYSPA SKARBÓW Podróżna gra magnetyczna

THE PURPLE COW THE PURPLE COW

COW15

Nowość

WYSPA SKARBÓW Treasure Island Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow

Więcej szczegółów

7290011890759

Towar w magazynie - Wysyłka do 2 dni

28,91 zł

brutto

Zamów za 279,00 zł więcej i odbierz darmową dostawę!

UWAGA W dniach od 01.08.2020 do 15.08.2020 wydłużamy czas wysyłki do 2 dni.

Dostawa już od 8,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawyNazwaCena
Paczkomaty Inpost Paczkomaty Inpost 8,99 zł
Pocztex Odbiór w punkcie Pocztex Odbiór w punkcie 10,99 zł
Pocztex Kurier48 Pocztex Kurier48 11,99 zł
Kurier DPD Kurier DPD 14,99 zł
Pocztex Odbiór w punkcie pobranie Pocztex Odbiór w punkcie pobranie 14,99 zł
Pocztex Kurier48 Pobranie Pocztex Kurier48 Pobranie 15,99 zł
Kurier DPD Pobranie Kurier DPD Pobranie 19,99 zł
Odbiór Osobisty Odbiór Osobisty Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 279,00 zł darmowa dostawa!

99% zamówień złożonych do 15:00 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !

Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.

Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej

Polecamy jako tanią formę dostawy Pocztex Kurier 48. Pomimo, że usługa jest w standardzie 2 dni, to przeważnie dostarczenie odbywa się w ciągu jednego dnia.

Zachęcamy do korzystania z rabatu 2%. Więcej info na blogu RABAT 2%

Więcej informacji

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.


Celem gry jest jak najszybsze przejście od startu do mety. Każdy z graczy wybiera jeden pionek-pirata. Zaczyna najmłodszy uczestnik. Każdy z graczy rzuca kostką i przesuwa pionek o tule oczek, ile wyszło na kostce. Jeśli gracz stanie na polu oznaczonym mieczem - przesuwa się o wskazaną ilość pól do przodu. Jeśli stanie na polu z czaszką - cofa się o wskazaną ilość pól. Jeśli pionek-pirat stanie na polu przeciwnika, pionek przeciwnika wraca na pole Start. Aby wygrać grę należy wyrzucić na kostce brakującą ilość oczek. Jeśli gracz wyrzuci większą ilość oczek, cofa się dokładnie o tę liczbę.

Cechy gry magnetycznej Wyspa Skarbów:

- mała, gra podróżna
- zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
- ilość graczy: 2-4
- przeznaczona dla dzieci od 4 roku życia
- w zestawie znajduje się 4 magnetyczne pionki oraz kostka
- wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Zabawka zawiera małe elementy i jest nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 roku życia ze względu na ryzyko zadławienia.

Opis

PłećDla dziewczynek i chłopców
WiekDzieci 4 lata+
Path: > > > > WYSPA SKARBÓW Podróżna gra magnetyczna