MASTERMIND Sekretny Kod Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow Rozszerz

MASTERMIND Podróżna gra magnetyczna

THE PURPLE COW THE PURPLE COW

COW13

Nowość

MASTERMIND Sekretny Kod Podróżna gra magnetyczna The Purple Cow

Więcej szczegółów

7290014368583

Towar w magazynie - Wysyłka natychmiast

28,91 zł

brutto

Zamów za 50,00 zł więcej i odbierz darmową dostawę!

99,9% zamówień złożonych do 15:30 wysyłamy tego samego dnia !

DzieńDarmowejDostawy2019

Dostawa już od 6,99 zł
Sprawdź koszt wysyłki

Wysyłka

Sposoby dostawyNazwaCena
Paczka w ruchu Paczka w ruchu 6,99 zł
Paczkomaty Inpost Paczkomaty Inpost 8,99 zł
Pocztex Kurier48 Pocztex Kurier48 10,99 zł
Kurier DPD Kurier DPD 14,99 zł
Pocztex Kurier48 Pobranie Pocztex Kurier48 Pobranie 14,99 zł
Kurier DPD Pobranie Kurier DPD Pobranie 19,99 zł
Odbiór Osobisty Odbiór Osobisty Za darmo!

* Dla zakupów powyżej 50,00 zł darmowa dostawa!

99% zamówień złożonych do 17:30 w dniach roboczych wysyłamy tego samego dnia !

Nie ma twojego ulubionego dostawcy? Zadzwoń, dostosujemy się.

Zwroty i reklamacje... Przeczytaj więcej

Polecamy jako tanią formę dostawy Pocztex Kurier 48. Pomimo, że usługa jest w standardzie 2 dni, to przeważnie dostarczenie odbywa się w ciągu jednego dnia.

Zachęcamy do korzystania z rabatu 2%. Więcej info na blogu RABAT 2%

Więcej informacji

Ciekawa propozycja dla osób, które dużo podróżują. Seria gier magnetycznych w mini formacie, zmieści się do każdej torebki. Gra mało waży, dzięki czemu zawsze możemy ją mieć pod ręką. Sprawdzi się podczas czekania na wizytę u lekarza, w dłuższej podróży samochodem czy samolotem. Metalowe pudełko służy nam za planszę, dzięki czemu gabaryt gry ograniczony jest do minimum.


Cel: Złamanie sekretnego kodu przeciwnika (wskazanie koloru i pozycji każdego, kolorowego  magnesu w  jednym ciągu) w jak najmniejszej ilości odgadnięć.

Zasady gry:  W pierwszej rundzie, grę rozpoczyna najmłodszy z graczy (Twórca kodu), drugi gracz jest Łamaczem kodu. Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Twórca kodu układa linię z 4 magnesów używając kombinacji 4 różnych kolorów z 6 dostępnych. Twórca kodu układa białe i czarne magnesy na swojej planszy na pustym miejscu, natomiast pozostałe magnesy gracze mogą przechowywać na tylnej części planszy. 

Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod, układając jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "decoding table". Po każdej próbie odgadnięcia (złamania) kodu,  Twórca kodu sprawdza i udziela odpowiedzi przeciwnikowi, układając białe i czarne magnesy obok kolorowego rzędu ułożonego przez Łamacza kodu. Przy każdym rzędzie, który układa Łamacz kodu są 4 okienka do układania magnesów-wskazówek. Twórca kodu układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja) natomiast czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja) Przykład: jeśli ułożony kod przez Łamacz kodu zawiera 2 pośrednie odpowiedzi i  1 bezpośrednią, Twórca kodu powinien ułożyć 2 białe magnesy, 1 czarny i 1 okienko pozostawić puste. Sprawdzanie odpowiedzi Łamacza kodu na planszy "decoding table" oraz ich analiza, pomoże mu szybciej złamać kod.

Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli Łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.

Cechy gry magnetycznej Mastermind/ Secret code:

  • mała, gra podróżna
  • zapakowana w metalowe pudełko, służące za planszę
  • ilość graczy:
  • przeznaczona dla dzieci od 6 roku życia
  • w zestawie znajduje się 54 kolorowe magnesy (6 kolorów) oraz 50 magnesów-wskazówek białych i czarnych.
  • wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm

Zabawka zawiera małe elementy i jest nieodpowiednia dla dzieci poniżej 3 roku życia ze względu na ryzyko zadławienia.

Opis

WiekDzieci 6 lat+
PłećDla dziewczynek i chłopców
Path: > > > > MASTERMIND Podróżna gra magnetyczna